21/3 - we learned how to fight

Jag är less på skolan, jag är less på JB, jag är less på samhälle, jag är less på Idrott&hälsa arbetet, jag är less på bransch och produkt boken(som jag förövrigt inte ens har hunnit öppnat än), jag är less på att man inte kan vara borta tre dagar från skolan utan att kunna ligga efter som om man hade varit borta 3 veckor.
Så roligt ser mitt liv ut just nu.
- Börja med Idrott&hälsa arbetet. CHECK!
- Göra klart min del till projektslutrapporten. CHECK!
- Fortsätta med religionsuppsattsen (Inte check)
- Plugga till Bransh&produkt provet.(Verkligen inte check)

Jag tycker faktiskt att jag har varit lite duktig iaf...Nu är det bara att härda. Några veckor kvar. Sedan står vi där med mössorna på huvudet, fulla och glada, sjungades på någon vacker studentsång i en inte allt för vacker stämma.

Jag måste duscha också kom jag på. Är jag den enda människan i världen som faktiskt tycker att det är jobbigt att duscha ibland?
Det blev ett jobbigt inlägg, men det är smällar man får ta ibland.
Nu ska jag ta tag i mitt liv.
Kanske börja med en dusch?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0