20/3

Gårdagskvällen spenderade jag med Empe, mor+far. Vi kollade på Let's Dance, mitt favorit program. Mina två favoritpar står i final, vilket är bättre än bäst!

Emil hade ställt klockan på 10 imorse, vi skulle åka halv 1. Vi hade alltså bra marginal att spela på... Kanske lite för bra. Så jag har nu skjutsat honom till Westhagen för att han skulle spela match.
Och jag ligger och peppar inför kvällen. Emil Nilsson har 18års fest och de måste självklart firas! Jag hade egentligen inte planerat att gå, men ändrade mig snabbt då jag insåg att jag blir inte mer frisk av att ligga hemma, jag har provat den taktiken i en vecka utan resultat. Innan ska vi tjejer till Katta för lite föris, vi får se om jag åker med Mallan vid halv 7, eller om det blir tidigare. SPÄNNANDE!

Pussochkram och hejdå!


Let's Dance nästa?


Kommentarer
Postat av: nattis

du skulle passa i lets dance.

se till och bli famous och ställ upp!

2010-03-20 @ 18:55:03
URL: http://nanatha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0