19/3 - pinsamt?

Någonting som jag är jävligt bra på är att jag kommer på mig själv upprepande gånger att verkligen skämmas över saker som andra människor gör. Jag tänker inte nämna några namn, för då blir hela grejen för uppenbar. Men det är oftast situationer då jag läser personers bloggar, facebookstatus osv. Och jag vet hur dom här människorna är i verkligheten och då blir det automatiskt att jag skämms för deras skull. Jag skämms över hela situationen som har uppstått, jag skämms så mycket så jag håller på att dööööö! Jag vill ta mobilen, ringa upp personen och fråga vad den har för fel!!!!
MEN, det sjuka är att det är förmodligen bara jag som reagerar så här. Ingen annan skulle reagera på det här viset. Kanske Nattis då.... Jag måste nog ta mig ett snack med henne imorgon...
Du är med på det va?

Kommentarer
Postat av: nattis

hahahaha anna! för det första så garvar jag när jag tänker på att vi planerar att läsa varandras bloggar så ja ba fnittrar..



sedan, eller hur. erik kan ta sig i arslet, emil också. en sak jag har lärt mig, din pojkvän bryr sig inte vad du shoppar. han nickar och hummar.. egentligen vill han se en naken bara haha.



Ja, jag undrar vad du menar med pinsamt? Men jag har också en massa ja vill prata om!!!!!!!! åh vad vi ska ha snack/mys/chips&dip/lägenhetskik-kväll imorn!

2010-03-19 @ 15:37:06
URL: http://nanatha.blogg.se/
Postat av: nattis

hahaha. ja hon är lite wierd :( försökte så gott jag kunde att få henne o tro mig. förhoppningsvis så gillar hon mig som elev iallafall!

2010-03-19 @ 15:39:09
URL: http://nanatha.blogg.se/
Postat av: nattis

hahaha bara skrattar åt dig nu!!!



jaa vi har massor att prata om anna! lycka till med religionen nu ossåååå



ps. du kommer va snyggast på studenten!

2010-03-19 @ 15:52:25
URL: http://nanatha.blogg.se/
Postat av: nattis

men haha har du studerat google eller din tönt!!!

2010-03-19 @ 16:03:42
URL: http://nanatha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0