19/3 -

Jag vet, jag vet, jag vet.... Det var längesen jag bloggade. Anledningen till det är som ni alla kanske vet är att jag har legat däckad i sängen i feber och världens förkylning. Idag är första dagen på 1 vecka jag kan säga att jag mår lite bättre, vilket känns jävligt skönt eftersom jag är less på det här sjuka livet.

Igårkväll fick jag besök av min älskling. Vi har inte sovit med varandra sedan i lördagskväll, väldigt ovanligt för att vara oss. Men ikväll får jag äntligen sova gott med Empe bredvid mig. Affe och jag kollade även på "Luftslottet som sprängdes" inatt klockan 12. Vilket nu i efterhand inte var så smart med tanke på att både han och jag var rädda som små kaniner när vi väl skulle sova.

Idag är planen att försöka plugga och kolla vidare på högskolor. Varje gång jag har försökt plugga har mina tankar slingrat sig iväg på olika hemsidor, är grymt sugen på att beställa lite nya kläder och skor....

Hörs senare!
Pusshej


Kommentarer
Postat av: nattis

bra att du bloggar!

kul att du börjar bli frisk.

tråkigt med de där att ha svårt att sova.

snygg klänning ovanför.

2010-03-19 @ 15:17:58
URL: http://nanatha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0