10/3

Dom senaste dagarna har varit så jävla händelserika.... Jag tror ingenting är värt att tas upp.
Men nu är jag/vi/alla(?) nästan tillbaks på rätt bana igen.

Igår firade jag och min älskling ett halvår! Tiden går fort när man har roligt. Vi var ute och käkade på stekhuset med min familj, hur gott som helst. Sedan åkte vi hem till mig och myste och kollade på OTH. Och gissa vem som somnade som vanligt när vi kollar på OTH? Jo, jag... Charmig tjej.....
Hann även med ett besök till Birsta med mamma, Affe och Aggi igår. Införskaffade mig underkläder, nagelack och läppglans i rosa. =) Även massa hygien saker tills vi åker imorgon.

Imorgon åker vi mot fjällen! Min farbror fyller år och har bjudit med sig alla vänner  till fjällen, jag, Emil och kussarna, samt Anton och Filippa ska med och hjälpa till. Det hela avslutas  med en stor fest på Lördag kväll. Vi kommer garanterat få skit roligt! Synd bara att jag inte har börjat packa ännu, och att jag inte har någon som helst aning om vad jag ska ha med mig...Det löser sig nog.

Eftersom jag endå vaknade så jävla tidigt så kan jag ändå göra någon nytta känns det som.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0