3/6 - Bakisdag?

Fyfan vad hårt det blev igår. Men samtidigt så blev det hårt på ett bra vis, jag hade jävligt roligt och smällen kom så klart idag. Huvudet dunkar, jag mår illa och är sliten till tusen.

Kvällen började hos Malin med några brudar, det blev tacos och alkohol. Sedan började lite fler folk rulla in och vi hade en trevlig förfest. Folk började sedan dra ner mot Svenssons, vi andra cousade lite på södra och i stan för att vi skulle dricka upp våran alkohol. Men efter det blev det Svenssons även för oss innan veckofesten på Stads stod på schemat.
Kvällen slutade med att jag och Nattis tog en Taxi klockan kvart i 2 till max endast för att få i oss lite föda. Jävligt fint satt det. Sedan kom pappa och hämtade oss jag och Empe somnade sött vid halv 4.

Idag klev jag upp vid 11 för att åka till sjukhuset,  fixa nytt pass m.m. Mamma och jag hann även gå 20 minuter på Birsta där jag hittade en tröja och 2 linnen.

Eftersom det här är en bakisdag så borde den inte innebära en massa måsten. Men jo, jag MÅSTE till stan för att hämta mina grejer hos monkan. Sen kanske jag måste sola...

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0