9/7 - Long time no see

Mycket har hänt sedan jag senast uppdaterade, studenten, Spanien, jobb samt världens förkylning.
Bilder har förmodligen alla sett på facebook redan, det blir eventuellt bildbomb senare någon dag.

Designen är inte klar ännu, men jag känner inte för att fortsätta pillra på den för tillfället, jag får fixa det en annan dag istället.

Jag har som jag skrev åkt på en redig förkylning, har varit sjukskriven en vecka idag och får inte återvända till Toys förrän på tisdag. Bihåleinflammation, öroninflammation, infekterade och irriterade luftrör, förkylningsastma och världens hosta är vad som bekymrar mig och mitt liv. Ingen GF, ingen Kent, inget jobb, inget sol och bad.

Tur att jag har världens bästa älskling som alltid piggar upp mig.
Idag firar vi 10 månader,  med tanke på att jag är sjuk så blir det en lugn och mysig hemmakväll.

Älskar dig<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0