30/7 - GRATTIS FERRY!

Idag fyller min underbara vän Ferry 20 år! Hon befinner sig i oslo och det är enormt tråkigt att inte få fira denna dag med henne. Men jag och Nattis är smarta, mer än så säger jag inte för tillfället.

I förrgår var det tänkt att jag skulle jobba 12-20. Men mina bihåler hade börjat göra ont igen så klockan 10 var jag på plats på vårdcentralen och där kunde vi konstatera att ännu en pencilinkur skulle behövas. Jag visste inte om jag skulle skratta eller gråta och frågade hur fan mitt imunförsvar kunde vara så fruktansvärt dåligt? Då sa hon att jag måste vila och ta det lugnt, annars kommer jag tydligen aldrig bli frisk. Men hur ska man kunna vila och ta det lugnt när man jobbar och flyttar om 3 veckor och har 13249380 saker att göra? Jag blev hemma en dag mer klarade jag inte av. Så igår var jag på plats på Toys igen. Det var tänkt att mamma och jag skulle shoppa till flytten, men hon har också gått och blivit sjuk. Istället åkte jag och pappa och kollade på en ny bärbar till mig och troligtvis blir den min på måndag.

Nu ska jag börja göra mig i ordning, jobb 12-20.15.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0