28/7 - VI ÄR MED LÄGENHET!

Jag och min sambo har nu en lägenhet. Efter en mycket lyckad vistelse i Stockholm så känns allt (nästan allt) helt rätt. Vi har haft sån jävla tur så jag har nog inte förstått det ännu. När jag ser mina grejer i den lägenheten så kommer det nog gå upp ett ljus.
Den var så jävla fin, VÅRAN lägenhet. Nyrenoverad, vita väggar, kaklat badrum, inglasad balkong  med mera. Jag är fortfarande i chock.

Pappa och jag gick ut och firade med en god bit mat och ett glas vin igår kväll. Sedan väntade en god natts sömn på Scandic Malmen, trodde jag. Min pappa har snarkat heeeeela natten så jag har inte sovit många timmar. Men det gjorde inte så mycket, jag har legat och kollat på kameran, på bilderna på lägenheten, om och om igen.

Idag har vi lekt turister, även lite shopping har hunnits med. Världens finaste höstskor har bland annat inhandlats. Vi har även plockat upp Aggi på tågstationen i huvudstaden för att kolla in hennes boende, vilket också var mycket trevligt.

Det blev en lång hemresa, men nu är jag äntligen på plats i min undebara säng.
Imorgon väntar vårdcentralen sedan jobb 12-20.

Såklart tänker jag bjuda på en bild. Mer än så får ni faktiskt inte förrän det är färdigt. ;)


Kommentarer
Postat av: Johanna

fan vad roligt :D

2010-07-28 @ 20:50:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0