25/7

Jag är så nervös inför morgondagen så jag kräks snart. Det ska bli så jävla spännande. Jag och min gode vän/sambo/åkan har smsat heela dagen och vi båda är så sjukt taggade. Jag hoppas verkligen att alla håller tummarna för oss imorgon.

Igår blev det som sagt jobb och släktparty. Vi åkte även bort till MHF där pappa skulle spela lite gitarr. På kvällen tvärdog jag som vanligt efter dessa arbetsdagar som faktiskt går riktigt bra.
Idag har jag också jobbat, 11-17, dock blev vi kvar lite längre.

Imorgon är ju som ni alla vet dagen med stort D! ÅÅÅÅÅH jag är så jävla ivrig/nervös/spänd/hoppfull/pirrig med mera. Det är så sjukt så jag vet inte vad.

Jag måste duscha och packa lite smått nu eftersom pappa och jag blir kvar i huvudstaden tills på tisdag.

ÖNSKA MIG LYCKA TILL OCH HÅLL TUMMARNA NU!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0