23/7

Jag är inte ens ledsen över att mina skor från Nelly som kom idag inte passade så jag fick beställa nya. Jag är inte ledsen över att jag ska jobba två helger i rad. Jag är inte ledsen över att min rygg dödar mig. Ingenting är dåligt just nu, av en enkel anledning:

JAG OCH NATTIS HAR MED 98% SÄKERTHET BLIVIT MED LÄGENHET!

En trea i Huddinge. 82 kvadrat. Underbart läge.

Pappa ringde mig som en tok på jobbet idag och jag insåg snabbt att jag måste ringa upp. Han berättade att han hade haft kontakt med en tjej som skulle hyra ut sin trea i andrahand. Hon ville att jag skulle ringa upp henne när jag slutat jobba. Jag smsade Nattis som blev lika ivrig som mig. När jag väl kom hem ringde jag till tjejen och hon berättade att hon skulle hålla lägenheten till oss. Så på måndag blåser pappa och jag ner till huvudstaden efter jag har jobbat, där kommer vi att möta upp Nattis för att sedan bege oss mot Huddinge. Jag är så pirrig så jag dör snart. Nattis och jag satt och pratade en timme förut och planerade, diskuterade och funderade ut möjliga scenarion.

Nu ikväll har Empe varit här. Även Jakob och Annelie och deras 2 små söta tvillingpojkar på 2 månader har varit här. Så sjukt söta små bäzisar. Anton och jag satt med en varsin hur länge som hellst, så kommer det att bli om några år, eller hur var det? ;) Så vi har suttit ute på altanen hela kvällen med vin och prat, riktigt mysigt.

Nu ska vi sussa för imorgon väntar jobb 10-17, sedan ska vi ut på Alnö och träffa tjocka släkten och ännu en bäbis.

Puss och kram


Kommentarer
Postat av: johanna

ååååååååå va kul! hoppas lägenheten passar :D då kommer ni få mig på besök massa när de är så nära!

2010-07-25 @ 12:02:19
URL: http://jojohna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0