21/7

Jag får ju så lov att skriva 21/7 för klockan är efter 00.00.

Jag förstår inte hur så många har kunnat missat att jag hade namnsdag igår, den 20:e. Alla envisas med att kalla mig för Maggan istället för Anna, men trotts detta så har nästan ingen uppmärksammat Margaretadagen. Förjävligt!

Igår, eller förrgår då, blev det firning av Erica. Det blev fika, tårta och presenter. Därefter åkte jag, Malin och Rebecka till Rossi för grillning med lite brudar. Väldans trevligt. På kvällen åkte jag hem, packade om och begav mig till Empe. Jag var så sjukt trött även fast jag bara sovit 11 timmar den natten....
Imorse mådde jag jävligt bra när Emils klocka ringde 05.15, och jag insåg att jag skulle få sova ytterligare 3 timmar. Sen blev det jobb 10-15 för min del innan jag begav mig hemåt för att byta om. Shopping på Ikea stod på schemat! Jag åkte och plockade upp min gode vän Rebecka och vi begav oss mot Ikea. Jag har börjat drömma mardrömmar om flytten till huvudstaden för jag har insett att jag inte ens äger en smörkniv. Så Rebecka fick snällt följa med att dra min vagn. Vi hade ett jävla teamwork och inhandla lite drygt 3 påsar Så nu känner jag mig en aning lugnare.
På väg hem ringde en elev från Södertörn och ville prata med mig, om jag hade några frågor och funderingar inför att börja där. Vi pratade i 20 minuter och jag insåg att jag hade en jävla massa frågor att få ur mig. Men hon var otroligt trevlig och svarade på alla mina frågor, så nu känner jag mig också 123281389 gånger lugnare. Tusen tack till tjejen, vad hon nu än hette...

Nu ikväll har Emil varit här, så vi har grillat med familjen + mammas kompis från Umeå och hennes 2 pojkar som är här på besök. Jag har även hunnit med att beställa 2 par skor från Nelly, jag säger bara lybb Nattis som ska bli sambo med mig och mina nya skor. 

Det här blev ett långt inlägg, så nu ska jag klappa mig själv på huvudet och sova. 
Lägenhetsletning och jobb är vad som gäller imorgon!

Puss och godnatt!<3

Nedanför ser ni bilder på min shopping som bestod av allt från påsklämmare till decilitermått. (Helt seriöst)
Tack till Rebecka för hjälpen, guldvärt! <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0