19/7

I fredags blev det som sagt jobb. På kvällen kom tjejerna hit och vi hade en sjukt rolig kväll tillsammans. Vi grillade, spelade spel, snackade skit, skrattade, spelade fotboll m.m. Kvällen bjöd på många roliga kommentarer och skratt. Jag och Katta satt uppe halva natten och fixade med bröllopspresenten.

På lördag ringde klockan tidigt. Vi hade planerat så vi så skulle slippa stressa. Men trotts våran tidiga uppstigning blev vi ändå tvungna till stress. Vid 12 befann vi oss ute vid Staoil Dingersjö för att sedan samåka till Jättendals kyrka. Bröllopet var så himla fint och många tårar kom. Lollo var världens vackraste!!!!
Sedan blev det bröllopsfest med god mat, skratt och underhållning. En väldigt lyckad dag.

Igår hade jag, Malin och Katta deppdag. Vi låg hemma hos mig och kollade på film och svullade chips och karra. På kvällen blev det kvällsbad med dom och Rebecka i Sidsjön.
Min kära familj som varit bortresta över helgen kom hem på kvällen och efter det åkte jag till Empe där vi såg film innan vi sussade.

Nu ska jag strax iväg på UM innan jag möter upp Mallan och Rebecka. Då blir det födelsedagsfirande hos Erica som fyller 19 idag! Stort grattis till dig stumpan. =) <3

Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0