13/7 - SAMBO!

Jag ska bli sambooooooooo! Med min älskade Nathalie Björklund i Sveriges huvudstad till hösten. Det är helt overkligt, men helt sant. Jag kom in på högskolan i Stockholm, Södertörn. Det känns helt sjukt, konstigt, knäppt, helt ofattbart. Det jobbiga är att vi måste få tag på en lägenhet inom cirka en månad. Inte okej.
Självklart är det blandade känslor angående flytten, det är mycket här som man inte vill lämna samtidigt som mycket nytt väntar.

Dagens jobb blev 2 timmar längre än beräknat när jag stannade till 19.00 istället.
Efter jobbet åkte jag hem, packade om och begav mig till Emil. Vi har varit och kvällsbadat, träffat Katta, duschat samt kikat lite lägenheter.

Nu blir det kvällsfika innan sängen väntar. Imorgon väntar jobb sedan lite firning av världens bästa Monkan som fyller hela 19 år.

Pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0