12/7

Dagen till ära började med att jag mådde skit imorse. Men med en alvedon och en ipren i kroppen så ansåg jag att jag mådde bättre så jag begav mig till Matfors för att sola solarium med Katta. Anledningen till varför vi valde solarium och inte utomhus är enkel - av lathet samt att min förkylning mår bättre av 20 minuter solarium istället för 3 timmar ute i solen. Vi avnjöt sedan en varsin glass innan jag begav mig hemåt igen. I brevlådan väntade ett paket från Nelly där min outfit inför lördagens bröllop låg, ni finner bilder på skorna men inte klänningen nedanför.

Nu ska jag göra ett ryck och försöka städa ut det sjuka ur mitt rum, sedan avnjuta en middag med familjen. Empe kommer även hit och gör mig sällskap under kvällen.

Imorgon, tro det eller ej, väntar jobb. 12.00 - 17.00, ett kortispass känns skönt! Så kom och handla leksaker.

puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0