29/1

Den här veckan har varit skit, och allt vad det innebär.
Imorse hade vi det efterlängtade provet, det var svårt tyckte jag, men jag gjorde mitt bästa och är ändå hyfsat nöjd.

Klockan 11 var jag och mamma på plats hos doktorn, jag fick en riktig Greys anatomy doktor, på riktigt alltså! Både mamma och jag var imponerade och lättade när han grävde lite, hummade lite tyst för sig själv sedan skrev han ut pencilin åt mig. Om det inte blir bättre i tån så ska jag tillbaks, men förhoppningsvis räcker det så här. Just nu gör det jävligt ont och jag är helt slut.

Ikväll ska jag lyxa till det med en hemmakväll, mysmiddag, let's dance, chirre och dirre m.m. Fan vad skönt det ska bli, jag behöver verkligen detta.

Nu ska jag vila, alltså sova en timme eller två. För jag är trött, trött, trött.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0