29/1 - the best you ever had

Min 2 timmars sömn blev 20 minuter.
En alldeles lagom powenap. Det tyckte jag inte när telefonen ringde och jag vaknade, men nu sådär 3-4 timmar senare känner jag mig hyfsat utvilad. Dock är min tå fortfarande en jobbig del av mitt liv, men med lite alvedon och sånt så blir det nog bättre!

Pappa kom hem och räddade min dag. Min kjol och jacka som jag har beställt har kommit!!! Båda var superfina.
Jag började då fundera på hur i helvete jag ska få plats med allt i mina garderober, och insåg att det enda sättet var att rensa och städa. Så jag började med sko/väsk garderoben. Jag slängde 12 par skor. RIP! <3 Men tyvärr blev det ingen mer plats. Så nästa projekt får bli garderoben som för tillfället ser förjävlig ut.

Jag var även in och kollade på Nelly. Jag tror jag har hittat DEN. Ni vet klänningen med stort K! Klänningen som jag vill bära den 10 juni när jag och alla mina klasskamrater springer ut, skriker, är så där lagomt fulla och jävligt glada och sjunger student sånger, ni vet DEN klänningen? Det var tyvärr ingen hel vit. Måste prata med resterande klassisar om dom tänker köra på vitt eller vad dom tänker. Jag tänker inte vara den enda med blommigklänning, det funkar inte, pinsamt och utstirrad.

Nu har jag precis avnjutit en underbar middag. Jag inväntar Emil som blir kvällens sällskap eftersom jag inte har någon ork alls.=( Ikväll blir det Let's dance, mitt favvoprogram!

Vad säger ni? Nästa projekt kanske?


Bjuder även på bilder på mina söta örhängen som jag införskaffade!
Tänk vad mycket fint jag missade när jag inte hade hål?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0