27/1

ÅÅÅÅÅÅH vad jag hatar snö!!!!
Dagens snö innebär att mor och far inte tycker att jag ska ge mig ut på vägarna förrän det har slutat snöa. Att jag inte får ge mig ut på vägarna innebär att jag inte kan åka och hämta ut mitt HM paket som har kommit. Det innebär att dagens shoppingbehov inte kan tillfredsställas. Det innebär att vi har en sur, ledsen, bekymrad och mycket deprimerad Anna.

Imorse när jag vaknade hade jag 0 noll till att kliva upp och bege mig till skolan endast för en lektion. Jag valde då istället för att spendera dagen hemma. Hittills har jag hunnit med att träna, bada och pluggat samhälle. Mycket duktigt.

Jag upptäckte också att jag har tappat bort mitt kollegieblock där det står mycket viktiga grejer i! Jag måste leta som en tok imorgon på skolan.

Näe, nu ska jag fortsätta med pluggandet......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0