25/1 - I'm having trouble sleeping

Inatt hade jag förjävliga sömnproblem. Emil kunde inte heller sova så vi  låg och pratade i telefon till klockan 3, sedan tog det ytterligare en timme innan jag somnade.

Imorse hade jag stängt av klockan i sömnen som egentligen skulle ha ringt klockan 7. Istället klev jag upp kvart i 8 och var på plats hos Maria 5 över. Dock blev vi 8 minuter sen... och blev utelåsta. Vi fick alltså inte komma in p.g.a att vi var 8 jävla minuter sen! Min morgon har varit helt åt helvete.

Nu har vi varit och käkat en frensh och dragit i mig en Red bull.
Ska upp till Syon Pelle snart för att prata om min framtid, alltså tiden efter studenten. Vi håller våra småtummar för att han ska säga något vettigt och rädda min dag.


Bajs och kiss
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0