24/1 - Everybody just looks the same

Min kära lillasyster visade mig några låtar, jag blev helt såld i Montt Mardié!
Jag är kanske mest ett fan av dom engelska låtarna.

Det blev som tidigare nämt ett pass på CT:n sedan ett jävligt skönt bad. Jag låg där och bara njöt! Man kan samanfatta det som välbehövt.

Nu ligger jag och försöker fördriva tiden innan jag ska åka iväg och hämta Emil som har varit på föreningsfest.
Jag gjorde just en mycket komisk upptäckt! Min kamera som jag har varit ägare till i ca 1 år har många olika inställningar som jag aldrig har förstått mig på för att det står på någon konstig engelska som jag inte har orkat brytt mig om. Men helt plötsligt fick jag för mitt att försöka lära mig och hittade ett språkval som hette "Svenska", min kamera, med svensk inställning! COOOLT! Ett mirakel skulle man kunna säga...

Nu ska jag kika vidare och fördriva min otroligt dyrbara tid...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0