21/1 - What would you think of me now

Igår gjorde jag någonting som jag borde ha gjort för längesen. Jag tömde gamla datorn på bilder från sommaren -07 samt från sommaren som var nu. Dom flesta bilderna från-07 var på mig och Nattis, så jag måste fråga dig Nattis, hur fan tänkte vi? Vad ville vi? och varför i helvete var det ingen som sa åt mig hur jag såg ut? Knepigt.

Dagen till ära har jag spenderat i min säng. Vid 3 tog jag racerbilen in till stan där jag mötte upp Erica och alla modeller. Fan vad snygga alla blev i sina klänningar! Det här kommer bli kingen. Tyvärr blev jag inte lika nöjd med klänningen jag skulle ha, men efter många prövningar hit och dit så hittade jag en, den ser dock mer ut som en partyklänning än en balklänning.

I kväll har jag varit ruskigt effektiv. Jag har tränat på CT:n, duschat, pluggat samt städat plussssss att jag har valt kläder inför morgondagens utgång.
Imorgon blir det en hektisk dag. Först skola, sedan Hudiksvall, sedan utgång. Det blir nog kanon i slutändan.

Nu ska jag strax bege mig in till stan för att hämta Emil som har varit på träning.

Bjuder självklart på lite gamla bilder.


Kommentarer
Postat av: nattis

HAHAHAH annaaa... hoppas du har kvar så du kan skicka till mig. jag undrar varför vi inte insåg hur 14 år vi såg ut fast vi var 16... eller?

2010-01-26 @ 00:21:16
URL: http://nanatha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0