20/1 - Du sa rädslan den går över

Mina småföretagande böcker har legat framme sedan klockan 5. Klockan 9 bestämde jag mig för att ta tag i det, efter att ha beställt mina bikinisar på HM. Dock blev min internetshopping 2 timmar längre än beräknad när det fanns så mycket fint och jag blev så illa tvungen att prioritera. Så det blev tyvärr inge plugg idag! Men det tar vi förhoppningsvis igen en annan dag.
Emil kom hit för en stund sedan, han blev inte lika överväldigad som jag över den där snygga kavajen som var på halva priset, då blev det helt plötsligt inte lika roligt att handla längre...

Nu ska vi sova! Klockan står på 9 imorgon, då väntar JB!

Puss och Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0