19/1 - Are you really gonna do it this time?

Har pluggat klar, tagit ett pass på CT:n, duschat, pratat med Katta och inväntar nu kvällens avsnitt av Paradise Hotel, min nya drog! Lördagen och söndagen spenderade jag i min säng och kollade i kapp 28 avsnitt, och jag blev helt fast. Jag älskar B-dokusåpor. När jag var liten ville jag vara med i Big Brother och längtade verkligen efter min 18-års dag då jag äntligen skulle vara tillräckligt gammal för att få söka. Nu när jag är i den åldern känns det kanske inte lika lämpligt och lockande...

Nu ska jag läsa vidare på alla olika bloggar, sedan PH innan jag tänker sussa så sött.
Jag får se om jag får sällskap inatt eller om Emil väljer sin säng före min, elakt...

PUSS OCH HEJ!

Kommentarer
Postat av: agnes

HAHAHAHAHAHA DU VILLE JU VARA MED I BIG BROTHER PÅ RIKTIGT HAHAHAHAHA



du var inte vettig då eller :D

2010-01-20 @ 07:53:04
URL: http://ingetinget.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0