8/2

Den här dagen har gått så jävla segt! Vi har bara haft tråkiga lektioner med tråkiga uppgifter...

Vi slutade runt halv 2-2 någon gång. Då blev det en snabbis på stan för att uträtta några ärenden.
Jag tog sedan 20 över 3 bussen hem, Affe också. Så vi gick där, sega och trötta. Plötsligt berättar Affe för mig om sin hemliga grej. Att när han har gått en bit, och känner att "Fan nu orkar jag inge mer", då brukar han sätta på "Rocky"-låten på mobilen och springa hem. Jobbigt för stunden men skönt när man kommer hem mycket tidigare. Jag bestämde mig genast för att prova hans plan. Så Affe satte på låten sedan peppade vi på varandra och sprang hem. Smart plan måste jag erkänna! När vi kom fram till ytterdörren tittade vi nöjd på varandra och gjorde en "Highfive".

Nu har jag precis stoppat i mig en banan, nu ska jag rycka upp mig och ta ett pass på CT:n.
puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0