8/2 - JB

För det första: SMSA ELLER RING ALDRIG MIG NÄR KLOCKAN ÄR INNAN 7 PÅ VARDAGARNA!
Det var precis det Katta gjorde imorse, smsade klockan halv 7. Jag ska slå henne sedan...

För det andra så var jag den andra personen som anlände till Frejas klassrum denna vackra måndagmorgon.  Det är ganska roligt att vara här bland dom första för då får man se alla svettiga klassisar som har skyndat sig hit, svettiga och trötta, endast för att infinna sig här klockan 5 över halv 9.

Nu ska jag vara en duktig elev och jobba.
Pussochkramochhejdå

PS: eftersom det endast är Nattis som kommenterar min blogg så blir denna fråga riktad till henne, vad tycker du om att ha den här klänningen på studenten? För mycket? Helt perfekt? NATTIS SVARA!

Kommentarer
Postat av: Filippa

Jag kan kommentera också! Den är as snygg!!!! Passar helt utmärkt.

2010-02-08 @ 22:20:35
URL: http://ferfektafilippa.blogg.se/
Postat av: nattis

Den där var verkligen SUPER snygg! Den kommer sitta skit snyggt på dig och vafan, klart man inte ska ha på sig vitt som alla andra. hurru jag har kommit på en asbra sak som jag vill. påminn mej att säga senare:D

2010-02-11 @ 21:16:30
URL: http://nanatha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0