4/2 - d.ö.d.

Gårdagen var rolig, till en början. Det spårade ur lite för min del så jag och Emil åkte hem ganska tidigt. Som vanligt är förfesten roligast. Jag har nu insett att alkohol och pencilin inte är den bästa kombinationen, om de nu berodde på det dvs.

Skippade skolan idag, mådde åt helvete. Istället åkte jag in till halv 3, då gjorde jag, Maria och Johanna klart vårat arbete i SmåB som vi ska redovisa imorgon.

Min kväll har bestått av att klippa inbjudningskort, inte allt för roligt men pappa hjälpte mig så det gick oväntat snabbt. Vi har även hunnit med en Wallander film.

Nu är jag precis nyduschad. Ska slänga ihop lite grejer sedan kommer Emil och hämtar upp mig efter hans träning.

Bjuder även på ett fåtal bilder från gårdagen.
Pussochhej






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0