26/2 - JB

Sitter på älskade JB nu.
Dagen har gått rätt bra hittills. Våran grupp gjorde klart religionsarbetet sedan fick jag reda på att jag fick MVG i Samhällsprovet, vilket var totalt oväntat, men fan så nöjd jag blev!

På lunchen sprang vi på stan. Jag reklamerade mina skor. Jag fick tillbaks 250 spänn och fick behålla skorna! UNDERBART! Införskaffade mig även solbrillor och 3 par örhängen. Nice.

Nu är det praktiskmarknadsföringB. Inte sådär jätte roligt...

Vid 2 kommer Nattis hit! Då ska vi skjutsa MN och Johanna och hämta en bil, sedan ska vi till Birre och umgås och det kan även tänkas bli en del shopping....

Puss!

Kommentarer
Postat av: nattis

tack för idag anna :D synd att det blir så sällan men det var en välbehövlig dag!

2010-02-26 @ 21:30:19
URL: http://nanatha.blogg.se/
Postat av: Anonym

visste att du skulle förstå :') haha.

HOPPAS PÅ GÄVLE!!!

2010-02-28 @ 19:11:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0