25/2 - you decided this

Skolan idag gick bajs.
Sjukhusbesöket gick också bajs.

Mamma och jag åkte och handlade, det gick bra.
Sedan åkte jag hem till Emil, vi lagade mat och såg oth, det var mysigt.
Mina grejer som jag hade beställt till håret hade kommit, det var bra.
Jag håller just nu på att slingra mitt hår, bort med den orangakalluffsen.
Jag tvingas sova utan Emil inatt, det är bajs och kiss.
Sverige kom femma på staffeten, det är synd för dom men jag har viktigare saker att bry mig om.
Jag ska på skolan imorgon, det är mer än bajs och kiss.
Efter skolan ska jag på Birre med Nääääääthan, det är solsken och jordgubbar(alltså KÖÖÖNG!).

Sen hade jag inte mycket mer att tillägga.
Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0