25/2 - JB

Sitter på JB nu.
Skulle egentligen kliva upp klockan 6 och kolla hockeyn imorse men Emil fick väcka mig efter första perioden så jag fick sova lite till. Jävla kuk match......

Gårdagen spenderades hemma. Jag är skolless och har noll motivation till någonting. Men trotts detta så har jag pallrat mig hit idag. Mycket bra jobbat mig själv!
Jag vet att man måste försöka härda nu, jobba stenhårt innan studenten, men jag orkar fan inte!!!!

Mamma kommer och hämtar mig vid 11. Vi ska på sjukan och kolla upp min mage som krånglar jämt och städningt. Hoppas dom kommer fram till någonting vettigt... Hinner inte till idrotten, får heller inte vara med p.g.a. tossen, så det gör inte så mycket.
Efter sjukan åker jag hem och pussar på min älskling som ligger kvar och sover i min säng.

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: nattis

jag ska inte till stockholm så jag ses mer än gärna :D

2010-02-25 @ 16:49:44
URL: http://nanatha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0