23/2

Imorse vaknade jag upp i Emil säng, utan Emil. Det var kallt, omysigt men jag hade väldigt stor plats.
Vid halv 12 åkte jag och plockade upp Emma innan vi for vidare mot staden, där plockade vi upp Erica innan vi åkte på UF mässan. Jag finner bara 2 ord för den mässan: SKIT TRÅKIGT!
Men dock var det kul att få träffa alla.

När vi ansåg att vi var klar där så åkte vi vidare och skjutsade hem Erica och Lollo, sedan Rebecka sedan vidare mot Matfors. Jag släppte av Emma innan jag begav mig mot Vårdcentralen och min favvo doktor/sjuksköterska. Hon tog hand om mig som vanligt. Om jag någongång i mitt liv jobbar inom sjukvården så ska jag bli som henne.

Nu ska jag åka till Matfors.

Puss och kram och hejdå

Kommentarer
Postat av: nattis

jag såg dig aldrig mer!! dumma anna! haha, när ska vi göra nånting då?

2010-02-24 @ 12:20:18
URL: http://nanatha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0