22/2

Som ni såg så var jag uppe jävligt tidigt imorse. Vi kom lite sent till matchen, det var strul med antennen, men till slut fick vi igång allt sådär lagomt till andra perioden. Vid halv 9 började skolan och Sverige hade tagit hem segern med 3-0. Religion väntade i 3 timmar, och snäll som Amanda, Issa och Theres var så fick jag hoppa in i deras grupp. =) Vid lunch fick jag så jävla ont i magen så jag fick ringa efter mamma som snällt kom och hämtade mig.
När jag kom hem var jag konstigt nog inte trött alls. Men när Emil dök upp vid 4 så tvärdäckade jag. Inte för att han var tråkig, utan för att jag var trött.

Nu är vi hemma hos Empe, vi har köpt glass, cheesepopcorn och hockeypulver, vilken blandning va?
Vi ska se på OTH och mysa. Imorgon är det UF mässa så jag ska upp klockan 6 för att rigga montern och så. HAHAHA SKOJA BARA! JAG SKA INTE VARA MED!!!!!!! WOHOOO! En gång, aldrig mer.

Istället ska jag plocka upp min efterlängtade vän Emma och vi ska bege oss till Nordik för att kolla in alla UF som våra kära vänner har. =)

Nu ska jag gå och pussa på Emil för han blev så ledsen när jag tvingade iväg honom för att jag skulle blogga.
PUSS

Kommentarer
Postat av: Johanna

Be alla du känner åka dit (och ta med sig plånboken), dem skall besöka stånd 1.87 där Ditt smycke står, och ingen skall gå hem i från mässan utan att ha köpt ett smycke ;)

2010-02-22 @ 21:53:22
Postat av: nattis

aaaaaaaaaaw kom till mig:D och du jag saknar dig ditt busfrö

2010-02-23 @ 00:30:33
URL: http://nanatha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0