21/2 - Ignore them tonight and you'll be alright

Jag har kommit fram till att den här bloggen är för det mesta deppig och negativ.
Det är nog för att jag har sånt jävla oflyt känns det som.
Fick ringa till Malin och grina av mig lite. Ska träffa henne och Rebecka ikväll och prata av oss lite, det kan behövas.

Helgen har jag spenderat hemma, men en ond tå och en kropp som är helt slutkörd efter alla tabletter.
Imorgon väntar skolan och JB, det känns som att jag ligger efter i allt. Det enda jag vill just nu är att avsluta alla kurser, ta studenten och känna friheten och doften av stockholm.

Nu väntar middag.
Sedan beger jag mig mot stan.
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0