2/1

Igår var en seg dag som man inte orkar blogga på.

Jag spenderade min gårdag på JB, fick reda på att jag inte behövde göra omprov på samhällsprovet, vilket var en stor lättnad. På eftermiddagen hade vi ekonomi, vi kämpade på med äcklig bokföring. 
Jag, maria och Johanna satt kvar på skolan till strax innan 6. Vi skulle plugga, istället blev det fönstershopping på internet, vi hann även med lite plugg.

Idag vaknade jag upp hos Emil. Vi hade sovmorgon och tänkte åka in till skolan vid 1. Men fick då reda på att det jag skulle åka in för att genomföra inte gick att genomför för att några papper var försenade så då var det ingen idé att åka in. Istället kollade vi på Wallander och hade mysdag. 
Nu är jag precis hemkommen och nyduschad. Jag har spenderat min eftermiddag hos Maria med ännu mer plugg. Jag har även suttit och kikat på lägenheter i Stockholm, nästan helt utan resultat. Bajsochkiss. 

Nu ska jag fortsätta med min rensning av lådor som jag påbörjade i söndags, sen kommer Emil hit och sen blir det det vi alla har väntat på så länge nu, Paradise Hotel FINAL!!!!! WOHOOO! Vi håller tummarna för Kristoffer eller Jackie tycker jag! 

PUSS 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0