20/2 - You're wrong

Oj då... Såg nu att det var rätt längesen jag bloggade.

Det har hänt mycket den senaste tiden.
Alla hjärtansdag som jag spenderade med min älskling.<3
Jag och Erica har haft våran modevisning som gick kalasbra! Nu är PA snart över för denna gång.
Allt den senaste veckan har kretsat kring PA, därför har det varit stressigt och bloggen har kommit väldigt långt ner på prioriteringslistan. ;)

Gårdagen spenderade jag först hos doktorn. Jag hade tur och fick en akuttid så dom kunde fixa min tå. Så det blev en liten miniopereration men fyfan vad ont det gjorde och fyfan vad ont jag har nu. Åkte även på penicillin i 10 dagar, jätte roligt! Resten av dagen låg jag bara hemma. Var bjuden på 19-års firande av Carro på kvällen men det blev ingenting av med det. Imorse vaknade jag klockan 8 av att jag hade bajsont. Gick och la mig på soffan och inväntade att klockan skulle bli 9 för då skulle Emil upp och åka iväg och jobba. När han hade åkt så gick jag tillbaks till sängen och här ligger jag nu.

Får se vad den här dagen har att erbjuda. Sängen kanske?

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0