1/3 - JAG DÖR!!!! MITT LIV ÄR RÄDDAT!

Nattis, Nattis, Nattis...
Så jävla sköööööönt du är!
"HOPPAS ANNA att vi kan också få tag på P till att gå niv. HAhahah undra om ens anna fattar de där?"

Jag dog när jag såg detta på hennes blogg. Ett grymt internskämt som vanligt!

För någon timme sedan blev det klart. Min dag, min vecka, mitt år, mitt liv, det är räddat! På onsdagen den 3 mars klockan 20.00 befinner sig jag och Nattis i Läkerolarena i Gävle och avnjuter en underbar Kent konsert. NI SÅG RÄTT! Efter många om och men ska jag återförenas med Jocke Berg och dom andra underbara människorna i bandet Kent! JAG ÄLSKAR DET NÄSTAN LIKA MYCKET SOM JAG ÄLSKAR EMIL!!!!!!!!!!Alltså mest i hela världen!

Min helg har spenderats på följande vis:
Fredag
JB, Birre med Nattis, hittade lite fina grejor, mys hemma på kvällen, sedan en snabbis till MN, sedan vidare till Empe där jag spenderade natten.

Lördag
Sov till 10. Vi klev upp käkade frulle, åkte och plockade upp Nattis sedan vidare för solning, handlade åt moder, sedan hem och satte i hårförlängningen(helt själv!!), fixning på 25 min, middag, vidare mot Matfors, skjutsade Emil till stan, droppade honom och Agnes, hämtade tjejer i Gholm, sedan vidare mot Carro. Skjutsade ännu mer folk sedan hem till Maria, klockan 2 tillbaks till stan för att hämta Emil, klockan 3 vaggade min onyktra pojkvän till sömns.

Söndag
Vaknade enormt tidigt för att Emil tog så stor plats. Myste på soffan ett tag, kollade på OTH, skjutsade hem Empe, duschat, kollat hockey, pratat i telefon, PLUGGAT, och nu sova.

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

love it!!!

2010-03-01 @ 01:47:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0