11/2

Jag såg nu att jag hade fått 2 kommentarer angående klänningen. Tack Nattis och Filippa, jag tror fan jag kör på den där alltså! =D

Dagen började med att jag var för trött som vanligt. Jag klamrade mig fast i Emil och bad honom att tvinga mig att vara hemma. Men trotts detta så slet jag mig upp och åkte till skolan, såklart helt i önöda.... Roland var sjuk så vi gjorde några uppgifter sen var vi klar. Då satte jag mig och gjorde klar mitt och Ericas programblad, vad vi ska säga och de, tills modevisningen som är nu på onsdag. =)

Klockan halv 3 var det dags för idrott! Kattas elevlektion vattengympa stog på schemat. Jobbigt, roligt och jävligt bra idrott. Det hela slutade med att jag drog ner Katta i vattnet med kläderna på.
Efteråt så bastade, pratade och myste vi på med tjejerna i klassen. Väl hemma blev det middag, sen en jävla massa dö tid, telefonpratande och musikletning inför modevisningen. Det är den enda punkten vi står helt stilla på och faktiskt har kvar att göra. Jobbigt.

Nu ska jag åka in till stan för att hämta Emil som har varit på träning. =)
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0