10/2

Igår var det en dag då jag inte bloggade, men som jag verkligen borde ha bloggat på! Empe och jag firade nämligen 5 underbara månader. Tiden går fort när man har roligt!
Vi hade bestämt oss för att inte göra någonting speciellt. Vi åkte och köpte pizza, hyrde film och köpte tisdagsmys. Men sen blev den världens gulligaste, bästaste överraskning. Fy vad glad jag blev! Så vi hade myspys hela kvällen.

Imorse klev jag upp och åkte till skolan. Vi fortsatte jobba med bajsbokföring sedan på eftermiddagen satt jag kvar och kämpade med PA. Nu är det exakt 1 vecka kvar till modevisningen! =D Sen är hela skiten över, gud vad jag ska fira då! 
Vid kvart över 3 började jag pallra mig bort mot Belle Visage där min julklapp från Emil väntade, en helkroppsbehandling. Det var så jääääääävla skönt! Jag ville aldrig gå där ifrån. Men efter 1 timme insåg jag att det var över. Det där är någonting jag måste börja unna mig, det var precis det jag behövde nu.

Väl hemma gjorde jag inte så mycket vettigt. Istället begav jag mig till matfors där det blev solning med Nattis. Sedan åkte jag hem till Emil där killarna kollade fotboll och jag offrade mig och tog på mig United tröjan, men valde att plugga istället.

Nu är det sov dags. Jag är trötter!
PUSS OCH GODNATT!<3


Du är det finaste och bästa jag vet<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0