Insåg att jag var lika blek som en död män...

img_0382 (MMS)

Insåg att jag var lika blek som en död människa och lika finnig som en person som börjar komma i puberteten när min kära lillebror påpekade att jag hade fått mycket finnar. Jag kom på mig själv med att börja hetsa upp mig och skylla på olika anledningar för dessa finnar som annars aldrig brukar finna i mitt liv. Det var alltifrån stress till att jag inte hade solat på någon månad. Så nu sitter jag här i Matfors och ska göra ett besök på Playan. Förövrigt så fick jag sjukanmäla mig från jobbet idag. Min mage har krånglat hela natten och illamåendet har varit på topp (nej, jag är inte gravid, ni behöver inte oroa er). Inga tecken på magsjuka med förmodligen magkatarr eller något elakt virus i magen. Nu väntar solariumet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0