5/12 - I'm gonna do right by you

Som vanligt har jag inga bra ursäkter för mitt usla bloggande. Men efter mycket tjat ("Anna, du har ju inte bloggat sen den 17 november") tog jag nu tag i det här.

Det senaste tiden har jag mest sovit om jag ska vara ärlig. Det är nästan så man skulle kunna säga att jag har gått i ide som en björn....

Men lite saker har jag faktiskt hunnit med.


Jag varit med mina bästa grannar. På bilden ser vi en av dom två sötaste filurerna i hela världen!



Jag har varit och julhandlat med mina kära vänner och umgåtts mycket med min goda vän Katta.



Jag har bakat och gjort pepparkakshus med mina älskade lillasyster. Den äldsta och minst kreativa av oss två har gjort det rosa.


Jag har slagit världsrekord i antal snytningar på en natt!



Tagit min första + sex stycken till eldshottar och haft en trevlig kväll på krogen.


Jag har haft en trevlig kväll med Malin och Katta och då hade vi väldigt (jävla mycket) otur i spel.


Utöver detta så har jag även hunnit med att jobba rätt mycket och självklart varit med min fina älskling.

Jag har även fått mitt schema över jul och det ser bra ut. Jag är jätte glad över att jag har fått så många pass. Igår och idag fick jag även hoppa in och jobba, helger inom handels är ju aldrig fel...

Nu är i alla fall bloggandet avklarat. Hoppas det här duger som ett "förlåtförattjagharvaritvärldenssämstapåattblogga"-inlägg.

Ha en trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: Anne-Lie

Jag kan helt klart hålla med om att det är en av de sötaste filurerna, han har fått två tänder i underkäken nu :) Sötnos! De längtar efter sin bästa Anna!!!

Hahaha.... inget dåligt världsrekord och snyggt pepparkakshus...

Kom över imorgon tycker jag. De sover förmiddag vid 9-10 tiden och brukar sova 1,5-2 timmar. Men det är väl lagom till du har vaknat... :)

kram på dig

2010-12-05 @ 21:04:57
URL: http://hedmelin.blogspot.com
Postat av: agnes

HAHAHAHA BILDEN PÅ KATTA! ok inte så kul.

2010-12-05 @ 21:15:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0