24/12

Klockan är nu 00.32 vilket innebär att dagen vi alla har väntat på är här, julafton!

Jag ber som vanligt om ursäkt för mitt oerhört dåliga bloggande men den här gången kan jag faktiskt försvara mig själv med att jag har varit sjuk. Som vanligt är det min mage som har krånglat sen i måndagskväll. Det har varit allt ifrån kramper till spya, inte så mysigt. Jag har inte kunnat jobba någonting den här veckan vilket är väldigt synd med tanke på att jag hade tre fina, långa pass som väntade.

Även fast jag har varit sjuk så har Emil inte varit rädd för mig. Han har stöttat mig i denna svåra tid och imorse hade vi julklappsbyte. Det var den absolut finaste julklappen jag någonsin har fått! Jag blev rörd och har speglat mig hela dagen. Jag fick ett par jättesuperdupermega fina runda örhängen i guld med diamanter runtom och två stycken biljetter till ett av mina absoluta favoritband Band Of Horses som spelar i Stockholm i februari. Bilder kommer förhoppningsvis imorgon. 

Nu undrar ni säkert hur jag kunde maxa denna julklapp? Jag tror jag lyckades ganska bra genom att ge honom två tröjor och en........ GITARR!!!  Jag blev själv väldigt nöjd av denna otroliga snilleblixt som dök upp i mitt huvud. Även Emil verkade vara mer än nöjd.

Kvällen har jag spenderat på soffan framför Bingolottos uppesittarkväll! Tro det eller ej men jag vann två stycken Sverigelotter. Lyllos mig.

Nu ska jag sova och förbereda mig inför den långa väntan på Tomten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0