10/12

Igår var det faktiskt "Annadagen", något enstaka grattis fick jag men inte en endaste jävla present! Vad är detta? Vet inte alla att Annadagen är lite finare och lite bättre än en helt vanlig tråkig namnsdag? Puckon!

Den här veckan var ju tanken att jag skulle ta tag i bloggandet, det gick ju sådär...

Jag har för det mesta jobbat sen sist. I onsdags umgicks jag med världens bästa grannar, fina Anne-lie och hennes fina pojkar. På kvällen var jag och Emil ut och åt på Stekhuset för att fira våran 15 månadersdag och för att fira att han har fått jobb. Onsdagen var alltså en jätte mysig dag och kväll.

Jag måste ju även passa på och säga stort grattis till min älskade kusse till körkortet! Jag vet hur hårt du har slitit med det och mycket annat och är därför oerhört glad och stolt. Det här förtjänade du verkligen!

Idag har jag somsagt jobbat, 10-17. Jag fick gå två timmar tidigare för mina bihålor dödade mig som vanligt. Efter det plockade jag upp kussen och åkte hem hit. Nu inväntar vi Idol-finalen och mys med chirre och dirre.

Lördag och söndag blir det jobb! Så förmodligen hörs vi på måndag på min lediga dag.

Jag ber förövrigt om ursäkt för ett väldigt jobbigt och förvirrande blogginlägg, det är en jobbig och förvirrande dag.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0