8/8

God kväll!
Gårdagen blev inte som planerat. Planen var en softar dag med härlig utgång på kvällen.

När jag och Katta precis hade bäddat ner oss på soffan med duntäcket så kom det en överraskning. En Malin och en Nattis i nya Audi A5. Jag förstod ingenting.
Dagen var en stor överraskning för mig eftersom jag flyttar. Synd att inte Erica och Rebecka kunde medverka bara. Tjejerna klädde ut mig i fotbollskläder och jag fick göra massa uppdrag samt att vi åkte runt i hela sundsvall för att ta minnesvärda bilder. Det blev även några shottar här och där. På kvällen kom det fler tjejer och vid åt god grillmiddag och drack massa gott vin. Det rullade även in fler folk under kvällen och det blev en riktigt härlig förfest. Vi rullade sedan ner på krollen och kvällen avslutades med kvart över 2 bussen hem.

Stort tack till mina älskade vänner som är så jävla underbara och gulliga som fixar sånt här! Jag blir fan rörd av att tänka på hur fina ni är. NI ÄR BÄST!!!!<3

Idag vaknade jag upp klockan 9 med världens huvudvärk. Efter en Resorb, 2 Ipren och 2 timmar mer sömn så var jag på benen igen. Jag och Pattan åkte till Birre för att inhandla lite saker till lägenheten. Vi hann även mer en kebab innan hon klev på bussen till Stockholm igen. Jag mötte sedan upp Katta för ännu en sväng ut till Birsta.

Vi precis avnjutit tacos och bytt bilder med varandra.
Nu rullar bilen mot Matfors till min underbara älskling!

Bilder utlovas imorgon eftersom blogg. se är hjärndöd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0