6/8 - Från kylan in i värmen

Att gå från en helt världelösdag till en "helt okej"-dag, känns ibland helt omöjligt. Men icket! Idag har det varit en helt okej dag.
Jobbet gick bra.
Jag har inte varit sjukligt trött som alla andra dagar.
Jag har varit på bra humör och mina hormoner och humörsvängningar har varit där jag vill ha dom.
Jag fick spendera en hel timme med min älskling.
Min nya bilskiva är så bra så jag skulle kunna köra hur långt som helst.
I helgen firar jag min första helg på hela sommaren utan jobb och utan en dödlig förkylning.

Mer än så krävs det inte för att mina dagar ska bli bra, jag har inte så höga krav som ni kanske märker. Så fler dagar som denna tack!

Nu ska jag somna med ett leende på läpparna och hoppas på att morgondagen blir en fin dag.
Jobbet väntar 10-17 sedan är jag ledig 4 hela dagar!!!!!!!!!

Puss och godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0