3/8 - MIN NYA KÄRLEK!

Min älskade nya dator är äntligen i min famn. Denna underbara skapelse är min, min, min och härmed lovar jag att ta hand om den med kärlek och värme samt att jag alltid kommer att hantera den varsamt. Jag ska aldrig behandla den som min gamla HP. Aldrig lyfta den enbart i skärmen, aldrig låta den stå på golvet och samla damm, alltid tvätta händerna noga innan användning (påminnelse till mig själv: Köp våtservetter).

Jag är nog världens lyckligaste Anna just nu.
Härmed förklarar jag min nya dator invigd!

Nu ska jag försöka slita mig från min skönhet och åka till stan för att lämna tillbaks filmer som är lite drygt en vecka försenad....

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0