25/8 - Uppdatering från 08

Jag är nu officiellt storstadsbo. Jag har nu adressändrat så nu finner ni mig på Norrskensbacken 15 i Tullinge.
Dagarna har gått fort och jag måste väl sammanfatta lite kort om vad som har hänt dom här dagarna.

I lördags så åkte jag, Nattis, mamma, pappa och flyttlasset iväg från Sundsvall vid 7 tiden på morgonen. Efter 80 km/h körning och fikapaus så var vi framme i lägenheten klockan halv 2. Vi bar, monterade och flyttade grejer hela dagen. Allt gick super bra!
söndagen klev vi upp tidigt och åkte iväg till Kungens kurva för att besöka IKEA för att inhandla det sista samt storhandling av mat på Willys. Mamma och pappa åkte hem vid två tiden och det blev lite sorgligt. På kvällen  hade jag och Nattis cermoni. Vi åt god mat, spelade Bingolotto och satt någon timme ute på ballisen och drack några glas champange(Det var studenpresenten från dig Ferry!) och njöt av livet.

I måndags anlände min älskling! Åh vad glad jag blev över att se honom. Vi åkte ut till Resarö (?) för ett besök hos Emils gudmor. Hur mysigt som helst! På kvällen blev det filmmys med Nattis och Erik.
I går var jag och Emil en sväng till Huddinge sedan hem och myste hela kvällen. När Nattis och Erik kom hem från jobbet blev det ytterligare en film.

Idag var dagen med stort D. Det var dags för upprop på skolan och fy satan vad nervös jag var! Det gick  ändå helt okej och det hela varade inte längre än 45 minuter.
Jag och Emil var iväg och invigde en av pizzeriorna som ligger här och handlade sedan har vi kollat på Fångarna på Fortet och annat skoj. Imorgon åker han hem vid halv 7 på morgonen, det känns mindre roligt...

Jag har även hunnit mer och haft ett sammanbrott. Ingenting allvarligt men jag tror inte riktigt att jag har förstått vad jag har gett mig in på. Men efter ett samtal till min bror och ett till min mamma så kändes allt bättre.

Nu ska vi invänta Erik och Nattis och kanske blir det ytterligare en film.
Bilder på delar av lägenheten kommer strax upp.

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0