17/8

Nu undrar ni alla säkert vart jag har varit dom senaste dagarna med tanke på min usla uppdatering.

I lördags blev det jobb sedan utgång. Först en trevlig förfest sedan blev det ner på stan där det blev en snabbis på Svenssons men även två karusellåk som Katta lurade med mig på.

I söndags var det en riktig bakisdag. Jag och Empe  åkte och hämtade min bil och kollade på fotboll och lite annat. På kvällen sa jag hejdå till Malin som begav sig till London morgonen därpå.
Igår var jag ledig. Emil åkte till Norge på morgonen och jag skjutsade pappa. På dagen fixade jag med lite kläder inför flytten och sedan blev det en sväng på Birsta med pappa. Vi kollade på en ny säng åt mig och inhandlade lite småsaker.

På kvällen åkte jag och Agnes till mormor för att umgås lite med henne. Sedan hämtade vi upp Katta och sedan åkte vi hem.

Väl hemma möttes vi av världens mest jävla obehagligaste sak. En man i grön regnrock gick haltandes på min lilla väg. Sedan vända han sig plötsligt om och började springa mot bilen ikläd en läskig jävla mask över ansiktet och en yxa i handen....

Det visade sig vara pappa. Men fyfan vad rädd vi blev!!!!

Nu ska jag och Katta bege oss mot stan där vi även ska möta upp rebecka.
Bilder kommer senare.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0