17/8 - Rädd och ensam..

Jag är rädd och ensam. Efter att pappa skrämde livet ur mig igår kväll så känns det inte allt för lockande att sova ensam hemma ikväll.

Den här dagen har varit jävligt lång. Jag och Katta åkte och plockade upp Rebecka för ett stadsbesök. Det blev lite shopping till lägenheten och lunch innan vi begav oss ut mot Birre där vi mötte upp Erica. På Birre inhandlade jag lite nödvändiga skolgrejer.

Stressade hem som någon tok och fixade middag till Affe och skjutsade iväg honom. Därefter blev det lite packning innan jag åkte tillbaks till stan för fika med Rebecka, Sandra och Carro. Vi mötte även upp Maria i hamnen för lite häng.

Jag och Rebecka har suttit och pratade i telefonen för båda vi är ensamma och rädda som två harar. Tur att vi sitter i samma båt!

Nu ska jag kolla om mina dillchips har blivit kalla än (har lagt dom i frysen) och slå på en film.
Imorgon väntar jobb! =)

PUSS

PS: Saknar mig älskling!!!!!!!!! Nu får du faktiskt komma hem och skydda mig! Jag älskar dig. Tusen pussar och kramar till Trondheim. DS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0