2/8 - Fiskelycka!

Idag har jag varit så jävla ledig! Det har varit jätte skönt, tråkigt att jag vaknade klockan nio bara...
Min lediga dag har jag spenderat med mamma. Vi har varit i Birsta och kollat runt på grejer till flytten. Inhandlade en massa roliga saker faktiskt, allt från ansiktsrengöring till köksgrejer.

När vi kom hem bytte jag snabbt om innan jag, pappa och affe mötte upp Emil vid Marmen för lite fiske. Jag slutade  på 2 fiskar, dom minsta men flest antal. Affe och Emil fick noll fiskar och pappa fick en jävligt mycket större än mina. Men jag är nöjd över min prestation ändå.

Imorgon står klockan på 9.00. Då ska pappa och jag iväg och inhandla en dator. =)

Nu är det sovdags. Emils klocka står på 05.00, stackars, stackars honom.





!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0