30/4

"Det var ju EN VISS PERSON som gav mig det smartaste rådet jag någonsin fått: att bara sluta tänka och känna efter och istället bara köra på."

Den där "viss person" var jag. Det är kanske så jag måste köra, sluta tänka och känna efter och istället bara köra på, jag måste fixa det här.


Sitter nu på JB. Vi ska ha debatt, jag och Issa är Socialdemokraterna och vi har skrivit ut masker på Mona Sahlin och Göran Persson som vi ska ha på oss. Om man inte kan vad man står för så får man helt enkelt utmärka sig på annat sätt.

Ikväll ska jag umgås med några av mina fina klasskamrater, jag ska ta mig ett glas vin eller två, och bara glömma mina bekymmer för en sekund och ha en trevlig kväll. Det låter som en riktigt bra plan tycker jag.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0