26/4 - JB

Sitter på älskade JB nu.
Johanna var besviken på mig igår berättade hon, hon hade väntat och väntat på en uppdatering hela dagen och när jag väl uppdaterade så hade det bara varit typ 3 ynka rader. Så här i bloggen går jag nu ut med en offentlig ursäkt till dig Johanna, förlåt.

Har nu fått reda på att det blir sommarjobb v. 27, 28, 29, 30. Det passar mig alldeles utmärkt, då hinner jag ta mitt pick och pack och flytta också.

Just nu ska samhälle och socialdemokraterna vara i mitt fokus, det går mindre bra.

Efter skolan väntar simning med Johanna och Maria, duktiga, duktiga oss!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Nu sitter jag och väntar på ett lång och roligt in lägg, kanske med lite bilder till och med ;) mn du behöver ju inte känna nån press eller nått nu ;)

2010-04-27 @ 17:05:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0